Nightzone Forum Index logo
InloggenInloggen
RegistreerRegistreer

Vr 19 Okt 2018 16:04 

Nightzone
HoofdpaginaHoofdpagina
NieuwsNieuws
InloggenInloggen
RegistreerRegistreer

Forum
ForumForum
ZoekenZoeken
FAQFAQ

Chat
ChattenChatten
EmoticonsEmoticons
Information
RegelsRegels

Links
DayzoneDayzone
GoogleGoogle

Drugs

Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nightzone Forum Index -> Babbelbox
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Luca
Moderator

Geslacht: Geslacht:Man
Leeftijd: 80

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 16:52    Onderwerp: Drugs Reageer met quote

In een ander topic heb ik al eens getikt dat de jeugd zich moet gaan veranderen met het drugs gebruik, en dat deed nogal stof opwaaien.
daarom kunnen we hier lekker doorgaan over de drugs.

1 a 2 keer cocaine in de maand snuiven lijkt misschien heel weinig maar wat de gevolgen ervan kunnen worden dat onderschatten heel veel mensen.

http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_cocaine.html

Ja er zijn veel meer sites maar dit is maar een voorbeeld.

"Hier had uw tekst kunnen staan" uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken ŠLuca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Miss_Terieuss
Angel
Angel

Geslacht: Geslacht:Vrouw
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Piet Plezier schreef:
ik heb ook zo wel mijn dingetjes, maar om nou te zeggen dat
gebruik van drugs normaal is, nee hmz

heb jij dan ooit een normaal mens gezien eigenlijk?

elke ochtend als ik in de spiegel kijk dan zie ik de meest normale mens die ik ken...
drugs ====>>> hup oordeel op je kop
STEMPEL!uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken

alcohol is meer geaccepteerd in onze maatschappij... terwijl toch aangetoond is dat softdrugs minder kapot maakt in een lichaam als alcohol...
de meeste drugs is werd van oorsprong gebruikt als medicijn... heroine (morfine) pijnstilling... speed om af te vallen... LSD binnen de psychiatrie en zelfs amerika viel erop aan in vietnam... en zo kan ik nog wel eventjes doorgaan... wiet wordt nogsteeds voorgeschreven in ons land... astmapatienten hebben er baat bij... MS patienten... en het helpt heel goed tegen de misselijkheid enzo na een chemokuur...
alcohol zuivert de nieren... mijn pa is nierpatient en mocht es in het ziekenhuis elke dag in de keuken een pilsje drinken voor zn nieren...

feit blijft dat al deze middelen allang onderdeel zijn van ons leven... niet meer weg te denken dus...
noem het abnormaal...
ik noem het realiteit...

en U bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Piet Plezier
Operator

Leeftijd: 47

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 16:56    Onderwerp: Reageer met quote

Miss_Terieuss schreef:
Piet Plezier schreef:

elke ochtend als ik in de spiegel kijk dan zie ik de meest normale mens die ik ken...

Lees nou is! Skoo zegt dat hij "een normale" gebruiker is, ik zeg dat dat niet normaal is! LEES!

Sommige mensen drinken stiekem; anderen doen in het openbaar bezopen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Miss_Terieuss
Angel
Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:01    Onderwerp: Reageer met quote

Piet Plezier schreef:
Miss_Terieuss schreef:
Piet Plezier schreef:

Lees nou is! Skoo zegt dat hij "een normale" gebruiker is, ik zeg dat dat niet normaal is! LEES!

maar wie ben jij dan om te zeggen dat hij geen normale gebruiker is?
jij vindt drugs niet normaal.... dat laat je duidelijk doorschemeren... maar wie ben jij om de situatie van skoo te veroordelen?
jij hebt er zelf al helemaal geen ervaring mee begrijp ik... en dan toch een mening klaar hebben... knap... gebasseerd op?
tis altijd makkelijk te wijzen naar een ander... persoonlijk zie ik liever dat mensen eerst zelf es in de spiegel kijken voordat ze wat over een ander roepen...
maar goed... wie ben ik he?

en even voor de duidelijkheid... jij mag vinden wat je wilt piet... ik probeer je alleen wat aan het denken te zetten... vind jouw denken nogal kortzichtig hierin...

en U bent?
Naar boven
Piet Plezier
Operator

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:02    Onderwerp: Reageer met quote

Miss_Terieuss schreef:

En kijk nou is naar jezelf, je hebt niet voor niks een jaar moeten afkicken.
Nee das wel normaal? Anders was je helemaal naar de klote gegaan.

Dus ga jij nou niet zeggen dat drugsgebruik normaal is ...

En dat ik er geen ervaring mee heb oor je mij niet zeggen, maar ík zeg niet dat gebruik normaal is!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Skoo-K
Fallen Angel
Fallen Angel

Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:10    Onderwerp: Reageer met quote

drugs is drugs maar wat is dan allemaal drugs ???

alchol,cafeine,roken, dusse en dat is ook DRUGS uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken DeNG DeNG DeNG uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken --H A R D C O R E -- U B E R -- A L L E S-- uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger Skype
Luca
Moderator

Leeftijd: 80

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
terwijl toch aangetoond is dat softdrugs minder kapot maakt in een lichaam als alcohol.

Cocaine is toch geen soft drugs. Wink

Quote:
de meeste drugs is werd van oorsprong gebruikt als medicijn

Klopt maar dat gebeurt ook onder medisch toezicht. en niet op party's.

Hoewel ik een astma astmapatient echt geen Joint zie roken, omdat iemand die echt behoorlijke astma heeft al neer gaat bij een sigaret.

Quote:
bij een biertje en muziek ene snuifje nemen

Terwijl het altijd door deskundige wordt gezegt Nooit drugs combineren met alcohol. Rolling Eyes

"Hier had uw tekst kunnen staan" uitroeptekenuitroeptekenuitroepteken ŠLuca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Skoo-K
Fallen Angel
Fallen Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

jaaa tuurlijki en nu wordt er gezegt jongeren gebruiken cocaine om de avond te kunnen verlengen door dat ze al veel gezopen hebbe...
uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken DeNG DeNG DeNG uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken --H A R D C O R E -- U B E R -- A L L E S-- uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger Skype
Miss_Terieuss
Angel
Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Piet Plezier schreef:
Miss_Terieuss schreef:

En kijk nou is naar jezelf, je hebt niet voor niks een jaar moeten afkicken.
Nee das wel normaal? Anders was je helemaal naar de klote gegaan.

Dus ga jij nou niet zeggen dat drugsgebruik normaal is ...

En dat ik er geen ervaring mee heb oor je mij niet zeggen, maar ík zeg niet dat gebruik normaal is!

ik heb als geen ander geleerd naar mezelf te kijken piet... voor mij is dat normaal ja...
net als mijn leven tot nu toe... voor mij normaal is... ik weet niet beter toch... ik ken geen andere kant... die leer ik nu pas kennen...
en ik zal de laatste zijn om een drugsgebruiker te veroordelen... omdat ik de klappen van de zweep ken...
de overlast die ze veroorzaken veroordeel ik wel en wil ik ook zeker niet goedpraten... ook mn eigen niet die ik veroorzaakt heb in mijn gebruikersperiode...
tis zo makkelijk te roepen dat iets niet normaal is... maar wat je eigenlijk zegt is dat die ander niet normaal doet... je keurt het duidelijk af...
mag... ben je helemaal vrij in.... maar laat die ander ook vrij piet... oordeel niet als je niet weet waar je het over hebt... vertel ze niet wat ze MOETEN doen... want... moeten=dwang...
je roept nu tot 2 keer toe dat ik es goed moet lezen... of naar mezelf moet kijken...
ik zoek helemaal geen ruzie ofzo... ik probeer mn zegje over drugs hier te doen omdat ik er ervaring mee heb...
het heeft er sterk van weg dat jij je persoonlijk aangevallen voelt ergens... of geraakt... en projecteer dat niet op een ander... bij mij zal je dat niet lukken in ieder geval...

en U bent?
Naar boven
Skoo-K
Fallen Angel
Fallen Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
de meeste drugs is werd van oorsprong gebruikt als medicijn

mee eens Lachebekje speed was ook een medicijn cocaine nogsteeds wiet ook wat niet??
Naar boven
Miss_Terieuss
Angel
Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

tis altijd weer een ervaring om de veroordelen op tafel te zien komen als het onderwerp drugs ter sprake komt...
ja die confrontatie moest ik aan... in het begin toen ik net weer clean was... met de hele maatschappij... dit keer helder en niet verdoofd...
zulke dingen gaan niet in de koude kleren zitten...

en U bent?
Naar boven
Skoo-K
Fallen Angel
Fallen Angel

BerichtGeplaatst: Zo 18 Jun 2006 17:18    Onderwerp: Reageer met quote

zolang je van je zelf weet dta je sterk genoeg bent er optijd mee te stoppe is het niet erg Lachebekje

hoeveel acholisten zijn er wel niet in nederland weet je hoe slecht dat is nog slechter als cocaine
Naar boven
Piet Plezier
Operator

Volgens mij wordt dit helemaal uit z'n verband gerukt ... hmz

Als er 1 iemand is die geen ruzie of mot zoekt ben ik het wel Wink

Ik weet waar ik over praat Wink

Mijn mening is dus bekend en ik vind het prima zo Cool

Naar boven
Skoo-K
Fallen Angel
Fallen Angel

kijk naar andree hazes uitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroeptekenuitroepteken mooi voorbeeld
Naar boven
dagmar
Angel
Angel

Leeftijd: 44

iedereen met gezond verstand zou naar mijn mening beter moeten weten. Net als ik weet dat roken niet goed is maar het wel doe, je weet toch van te voren dat die dingen niet goed zijn. Vind het altijd wel weer heel makkelijk om te zeggen van sommigen dat het komt door problemen etc om daar naar te grijpen. Ga je helemaal in het zweet lopen zou ik zeggen of schop een boom in elkaar, wil ook wel helpen. En ok alcohol is ook slecht maar als je af en toe een wijntje of iets neemt is er geen probleem, het is juist erg goed. Zolang je het niet met liters naar binnen gooit is er niets aan de hand, beetje gezond verstand gebruiken zou ik zeggen. Dus als je liters ervan zuipt , ja dan ben je naar mijn idee niet normaal, dan is er iets mis met je. Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom je al die drugs nodig hebt, wat is het nut ervan. En wat luca zei, als het voor medische doeleinden wordt gebruikt dan is dit onder medisch toezicht, heel ander verhaal dus.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Nightzone Forum Index -> Babbelbox Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: